7/22/2015

Fotorelacja z pobytu nad morzem - część I

Jeśli śledzicie mnie na instagramie, pewnie zauważyliście, że ostatni weekend spędziłam wypoczywając nad polskim morzem. Choć wyjazd był bardzo spontaniczny i krótki, udało mi się odwiedzić wiele pięknych i ciekawych miejsc, a przy okazji stanąć zarówno po jednej, jak i drugiej stronie obiektywu, dzięki czemu przywiozłam ze sobą mnóstwo zdjęć, którymi postanowiłam podzielić się także z Wami :)

English version:
If you saw my latest photos on the Instagram, you know that I spent last weekend at the Baltic Sea with a friend. Although the trip was both spontaneous and short, I was able to visit many beautiful and interesting places, while at the same time, taking many photos, which I'd like to share with you now.


Z Poznania wyjechaliśmy po 5 rano i tuż przed południem dotarliśmy do Rowów - małej nadmorskiej wsi położonej między Łebą a Ustką. Choć pogoda była niezbyt ciekawa, turystów nie brakowało i ciężko było znaleźć jakikolwiek nocleg... W końcu się jednak udało! Wieczór spędziłam odpoczywając - z samego rana chciałam bowiem odwiedzić znajdujący się w pobliżu Słowiński Park Narodowy. Podczas pobytu w tym wyjątkowym miejscu, moją uwagę zwróciły znajdujące się w nim... drzewa. Kto by pomyślał, że mogą być aż tak fotogeniczne! Po przedarciu się przez las, dotarliśmy na niemal pustą plażę. Chociaż było bardzo zimno, wiał wiatr i zbierało się na deszcz, udało mi się zrobić dla Was dwie sesje, które już niebawem ujrzycie w osobnych postach - w tym jedną w kostiumie kąpielowym :)
- - -
We left Poznań around 5 AM and were in Rowy before noon. Rowy is the small seaside village located between Łeba and Ustka, Poland. Even though the weather was not so good (it was cold and gray), there was quite a crowd of tourists iin the city. It was really hard to find any accommodation, but somehow we did it! In the evening, we mainly just relaxed, because our plan was to wake up early the next morning and visit the nearby Slowinski National Park. During my staying in this unique place, my attention was grabbed by... trees. Did you ever believe that trees could be so photogenic?! After a walk across the forest, we arrived at a nearly empty beach. It was extremely cold, windy and rainy. Yet, despite the weather, I was able to prepare two new photo sessions for you. You will be able to see them soon in my upcoming posts.










Kiedy dotarliśmy do samochodu, rozpętała się straszna ulewa, która trwała niestety do końca dnia. Ruszyliśmy w stronę Gdańska, gdzie postanowiliśmy zjeść jakiś ciepły posiłek. Wybór padł na znajdujące się przy ul.Wajdeloty 25/1 bistro Avocado, które oferuje zdrowe, roślinne dania przygotowywane z naturalnych składników. Po zapoznaniu się z menu, skusiłam się na faszerowaną paprykę z sosem pomidorowym, która okazała się naprawdę pyszna! Byłam jednak tak głodna, że zdecydowałam się na jeszcze jedno danie - curry z kaszą jaglaną i warzywami, które również bardzo przypadło mi do gustu.
- - -
When we got back to our car a sudden and terrible downpour unleashed and it continued raining for the rest of the day. Meanwhile, we set off toward Gdansk, where we stopped to get a meal. After a short search around the city, we choose to eat at the Avocado Bistro (located at Wajdeloty 25/1 Street) which offers healthy, vegan dishes prepared from natural ingredients. After taking a look at the menu, I ordered a roasted pepper with tomato sauce, which was really delicious! But I was hungry as a horse and I decided to have one more - a curry stew with millet porridge and vegetables, which also tasted.





Następnego dnia pogoda nieco się poprawiła i w końcu mogliśmy ruszyć do centrum. Gdańsk po raz kolejny zachwycił mnie swoim niepowtarzalnym klimatem, a przepiękna architektura aż prosiła się o uwiecznienie na zdjęciach. Część z nich możecie zobaczyć poniżej, resztę opublikuję już niebawem :)
- - -
The next day the weather got a bit better and we were able to wander around in the old town. Once again, Gdańsk impressed me with its unique atmosphere and beautiful architecture - which I aim to show to you in the photos below and an additional set of photos which I will be posting shortly.















Brązowa zamszowa kurtka z frędzlami - StyleMoi.nu
Kremowy koronkowy krótki sweter - Awwdore.com
Czarne zamszowe szorty z zamkiem - Romwe.com
Złoty delikatny naszyjnik - Choies.com
Czarne skórzane sandały Les Tropéziennes
Kolczyki perły - Apart

24 comments:

  1. amazing jacket awesome photos!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna fotorelacja, miło się ogląda takie fajne zdjęcia ;) A ta zamszowa brązowa kurtka to prawdziwy SKARB! <3

    ReplyDelete
  3. Kochanie, naucz się troszkę lepiej angielskiego... pełno błędów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Możliwe, bardzo się spieszyłam. Poprawiłam, teraz powinno być lepiej :)

      Delete
  4. It's really difficult to read the English text.

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba zestawienie szortów i bluzki! Cudowna kurtka, a Ty wyglądasz jak zawsze pięknie! Wspaniałe zdjęcia! Szkoda, że trafiła się Wam taka pogoda...ale coś te wakacje wyjątkowo kapryśne są...Ja właśnie od poniedziałku wypoczywam w Kołobrzegu :-)

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia, podoba mi się ta kurteczka ;)

    ReplyDelete
  7. To widzę, że urlop pełen wrażeń i... aktywnie spędzony ;)
    Piękne kadry!

    ReplyDelete
  8. ojeju, ale się ktoś czepia angielskiego tłumaczenia. Mogliby się domyślić że to przecież tylko na chybcika poprawione google tranzlejt ;) Nie jest wcale źle. A ten pan z przedostatniego zdjęcia to twój fotograf? Spisał się świetnie. Zdjęcia i ty na nich wyglądają wspaniale! Zasłużył na salwy armatnie ;)

    ReplyDelete
  9. Spałas moze w gdansku? Mozesz polecic jakas sprawdzona miejscowke na dwu trzy dniowy pobyt? Chodzi zeby bylo tanio, w miare czysto i bezpiecznie i najlepiej blisko dworca i blisko glownej czesci miasta. Wiecej wymagan nie mam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spałam w hostelu Happy Seven przy ul. Grodzkiej 7 (tylko tam było wolne miejsce). Warunki były ok, lokalizacja także :)

      Delete
  10. love to read your post and saw ur great shots

    visit mine,
    Miss Aa

    ReplyDelete
  11. Pan z przedostatniego zdjęcia pewnie latem jest piratem, a zimą przynosi prezenty jako mikołaj święty ;) Wyglądałaś wspaniale!

    ReplyDelete
  12. Świetna relacja z pobytu nad morzem oraz zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  13. Prześliczne zdjęcia i ty również jak zawsze :)

    ReplyDelete
  14. Absolutely stunning photos! I love your style!

    ReplyDelete
  15. zazdroszczę ci wyjazdu

    http://iamemilia.blogspot.com - zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  16. zdjęcia przepiękne, aa i ten sweterek jest cudowny!

    ReplyDelete
  17. Widać, że się nie nudziłaś :) Podoba mi się kurtka z frendzlami.

    ReplyDelete
  18. Spontany od zawsze najlepsze! Nawet nie ważne jaka pogoda i nie ważne gdzie. Ważne z kim! ;) A zdjęcia super, wyglądasz kwitnąco!

    ReplyDelete
  19. zazdroszczę wyjazdu! zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)