7/26/2015

Fotorelacja z Festiwalu Kolorów w Poznaniu

Wybaczcie mi, że zasypuję Was ostatnio taką dawką wpisów, ale ostatnio dzieje się naprawdę sporo. Wczoraj w Poznaniu odbył się słynny Festiwal Kolorów, podczas którego można było nie tylko radośnie spędzić czas, ale również zostać pokolorowanym od stóp do głów. O imprezie dowiedziałam się w ostatniej chwili od znajomego. W dodatku okazało się, że zabawa została zorganizowana tuż nieopodal miejsca, w którym mieszkam, dlatego postanowiłam choć na chwilę stać się jedną z uczestniczek tego oryginalnego wydarzenia. Założyłam jeden z najbardziej kolorowych T-shirtów, jakie udało mi się znaleźć oraz stare wygodne jeansowe szorty i ruszyłam do parku, w którym natknęłam się na spory tłum imprezowiczów. Niektórych uwieczniłam na zdjęciach ;) Szczególnie spodobały mi się piękne wianki, które miało na głowach wiele dziewczyn - uwielbiam takie subtelne dodatki!

English version:
You need to forgive me for drowning you with this many posts recently, but so many interesting things happens these days. Yesterday a famous Festival of Colors took place in Poznań, where everyone could spend time joyfully, and be colored from head to toe with a colorful powder. I heard about this party at the very last moment from my best friend. In addition, it turned out that the party was next to my house, so I decided to become one of the participants of this original event. I put on one of the most colorful T-shirts, which I was able to found in my wardrobe and comfortable old denim shorts and went to the park where a large crowd of revelers had been enyoing party. I took some pictures of them too! Especially I appreciated beautiful hair wreaths that many girls had - I love such a subtle accessories!














Kolorowy T-shirt w kwiaty - Romwe.com
Jeansowe szorty biodrówki - H&M
Czarne skórzane sandały Les Tropéziennes

23 comments:

  1. mieszkam niedaleko Poznania, ale niestety nie pojawiłam się na tym festiwalu..musiało być super,zazdroszczę :) fajowe zdjęcia :)

    ReplyDelete
  2. Jeju jak zazdroszczę tego festiwalu! :-) Do tego super wyglądasz.

    ReplyDelete
  3. fajna atmosfera - widać po zdjęciach :) świetny top !

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia, a figura godna pozazdroszczenia :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Strojem idealnie się dopasowałaś :) a te wianki porwały me serce *.* kocham wianki!

    ReplyDelete
  6. Świetną stylizację wybrałaś na ten festiwal :-)

    ReplyDelete
  7. Festival of colors, that sounds wonderful. Love the top.

    /Avy

    http://mymotherfuckedmickjagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! A Ty jak suuuper wyglądasz w tych szortach i topie! ;) BOMBA!

    ReplyDelete
  9. Wyglądałaś ślicznie! A te wianki na prawdę są cudowne :)

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądałaś, a impreza jak widać udana ;)

    ReplyDelete
  11. Byłam mimo że nie jestem z Poznania ale warto było jechać 2,5 godzin :) Było naprawdę cudownie jak na pierwszy taki festiwal w tej okolicy. Ogólnie jest to mój trzeci festiwal a drugi w tym roku. Gorąco polecam wszystkim aby za rok skorzystali z tej dość nietypowej atrakcji.
    Pozdrawiam cie gorąco stylizacja bardzo udana a jeszcze lepiej prezentowała się na żywo. ;)

    ReplyDelete
  12. Jak dla mnie to takie posty są nawet ciekawsze niż te normalne, bo nie dość, że pokazujesz tutaj swoją stylizację, tak jak w tamtych, to jeszcze można zobaczyć coś innego. Nie masz więc za co przepraszać (no jak już, to za małą dawkę zdjęć)! Świetnie, że wpasowałaś się tym t-shirtem, ale szkoda, że nie dałaś się tak pomalować jak reszta tłumu. Rzeczywiście te wianki są świetne!

    Dzięki za wizytę i komentarz u mnie,
    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety wpadłam na sam koniec i już nie kolorowali :p

      Delete
  13. Świetna impreza! Bardzo bym chciała w czymś takim uczestniczyć :)

    ReplyDelete
  14. Super wyglądasz! Figura idealna :)

    Buziaki,
    OTIANNA.PL

    ReplyDelete
  15. Tez kiedyś byłam, fajna sprawa ;). Ślicznie wyglądałaś ;).

    ReplyDelete
  16. Wianki są faktycznie cudowne ! Bardzo ładna koszulka idealnie pasująca do tej imprezy :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Looking festival chic! :)

    Sensibly and stylishly dressed! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    ReplyDelete
  18. Bardzo podobają mi się Twoje stylizację! Bardzo dziewczęce, wygodne i kolorowe! :)

    ReplyDelete
  19. ale super zdjęcia! i genialna stylizacja ;)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)